Partner wydania:
Życie dobrze zaprojektowane
Lenovo
Must have dla osoby rozpoczynającej nowe postanowienia
Ingrid Hintz-Nowosad
Sportowy tryb życia zyskuje coraz więcej zwolenników. Na rynku znajdziemy wiele gadżetów, które umilą nam czas spędzony na treningu. O czym nie można zapomnieć, gdy wybieramy się do fitness klubu? Przygotowaliśmy małą ściągawkę. Przedstawiamy gadżety, które przyciągną uwagę niejednego amatora zajęć na siłowni czy domowych ćwiczeń.
3 proste triki, które sprawią, że postanowienia noworoczne w końcu się spełnią
Karolina Bujak
Początek roku to nowe wyzwania. Zdecydowana większość Polaków stawia przed sobą cele, które mają zmienić ich życie. Jednak badania są bezlitosne i co roku jednoznacznie pokazują, że coś nam nie wychodzi. Odchudzanie kończy się efektem jo-jo, rzucanie palenia trwa tydzień, a karnet na siłownię leży zakurzony na dnie szuflady.
Jak smartfon może pomóc zachować kondycję
Katarzyna Gruszczyńska
Chcesz schudnąć i poprawić swoją kondycję, ale nie wiesz, od czego zacząć? W dzisiejszych czasach technologia może nam pomóc w odchudzaniu, ćwiczeniach – wirtualnym trenerem będzie Brad Fit – a nawet pamiętaniu za nas o tym, żeby pić dużo wody. Oto najciekawsze aplikacje, dzięki którym będziemy fit.
5 najskuteczniejszych ćwiczeń, które wykonasz w domu
Maja Miloch
Aby schudnąć i zadbać o kondycję, wcale nie musisz kupować karnetu do klubu fitness. Ćwiczenia, które proponujemy, nie są skomplikowane i nie wymagają sprzętu – wykonasz je nawet w małym mieszkaniu. Efekt? Mocne mięśnie, płaski brzuch, jędrne pośladki, smukła sylwetka. Ważna jest tylko systematyczność.
Sposoby na poprawę kondycji naszego organizmu
Katarzyna Gruszczyńska
Jak ćwiczyć na siłowni – krótki poradnik
Maja Miloch
Decyzja podjęta – od początku miesiąca idziesz na siłownię. Karnet kupiony, strój gotowy. Tylko od czego zacząć? Często nie wiemy, jak się do tego zabrać. Efekt jest taki, że ćwiczenia nie dają większych korzyści i satysfakcji. Oto nasze wskazówki, jak zacząć przygodę z treningiem.
6 zdrowych nawyków, które odmienią twoje życie
Redakcja WP
Rzucę palenie, nie będę jeść słodyczy, zacznę w końcu regularnie ćwiczyć - takie obietnice składaliśmy sobie zaledwie kilka tygodni temu. Teraz po noworocznych postanowieniach pozostały zazwyczaj blade wspomnienia. Może więc zmianę nawyków zacząć "bez okazji" i od mniej radykalnych kroków. Małe zmiany też mogą przynieść spektakularne efekty.